ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ
редакція від 29.10.2024 року
Шановний користувач сайту https://www.vikna-odesa.od.ua/ (надалі – Клієнт, Користувач), звертаємо Вашу увагу на те, що здійснення замовлення Товару або Послуги на даному сайті є акцептом (прийняттям) Вами всіх умов даної публічної оферти.
Даний Договір публічної оферти (далі - Договір, документ, публічна оферта) є публічним Договором у розумінні ст. 633, 641 Цивільного кодексу України, умови якого встановлюються однаковими для всіх Клієнтів.
Клієнтом за цим договором може бути дієздатна фізична особа, яка досягла 18 років або юридична особа, що має законне право вступати в договірні відносини з Продавцем, в тому числі здійснювати замовлення Товару та Послуг на Сайті та акцептувати умови публічної оферти.
ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
У цьому Документі наведені нижче терміни мають наступні значення:
Авторизація — вхід в персональний кабінет Клієнта, який полягає у вказанні у відповідних полях веб-сторінки Сайту логіна і пароля зареєстрованих Клієнтів і натисканні кнопки «Увійти».
Акцепт - надання Клієнтом повної і безумовної згоди Продавцю на пропозицію укласти даний Публічний договір купівлі-продажу Товарів на умовах, передбачених Договором, що оформляється одним з нижче вказаних способів.
З моменту отримання Продавцем від Клієнта Замовлення на Товар цей Договір вважається укладеним.
Блокування — дії технічного і організаційного характеру, що здійснюються уповноваженими працівниками Сайту, спрямовані на обмеження або призупинення можливості Клієнта отримувати доступ до сервісів сайту з метою припинення та як превентивних заходів проти правопорушень і порушень даного документа в порядку, встановленому в ньому.
Видалення даних Клієнта– у випадку, якщо на розсуд Продавця є необхідність видалити дані Клієнта, Продавець може зробити це самостійно без повідомлення та пояснення Користувачу/Клієнту.
Публічна оферта — договір, що укладається за допомогою Сайту між Продавцем і Клієнтом. Умови договору встановлюються цим документом.
Замовлення — оформлений у відповідному порядку запит Клієнта на придбання Товарів або Послуг, обраних на Сайті, що оформлене за допомогою електронної форми Клієнтом на Сайті або шляхом усного замовлення по телефону через співробітника Контакт-центру. Підтвердженням факту оформлення Замовлення є присвоєння йому унікального ідентифікаційного номера та формування і отримання засобами електронної комунікації документа - Технічного замовлення.
Технічне замовлення - документ, що надсилається Клієнту після узгодження усіх деталей Замовлення. На підставі Технічного Замовлення виставляється рахунок та здійснюється оплата. Технічне замовлення визначає усі характеристики замовленого Клієнтом Товару. У Технічному замовленні зазначається строк виготовлення Товару.
Інформація приватного характеру — персональні дані Клієнта, інформація, що дозволяє, при її використанні окремо або в комбінації з іншою доступною інформацією, ідентифікувати Клієнта.
Клієнт — зареєстрований на Сайті Користувач, який уклав договір купівлі-продажу Товару шляхом оформлення Замовлення та отримання підтвердження про оформлення Замовлення від Продавця шляхом отримання Технічного замовлення та рахунку і здійснює покупку Товару або послуги з монтажу за допомогою Сайту.
Сторона — Продавець або Клієнт.
Логін Клієнта (ім'я Клієнта) — ідентифікатор Клієнта на сайті, що слугує для позначення його в системі, який одночасно використовується для доступу до особистої сторінки Клієнта, а також для інших цілей, зазначених в даному документі.
Публічний договір (Оферта) — публічна пропозиція від імені Продавця, адресована будь-якій фізичній чи юридичній особі, прийняти і виконувати умови даного документа.
Пароль доступу до облікового запису — аналог власноручного підпису Клієнта, який використовується для ідентифікації Клієнта.
Партнер Продавця — виробник, постачальник і / або ліцензіар товарів і послуг, доступних через сайт; компанія, ім'я та логотип яких можуть бути на сторінках цього сайту.
Персональний кабінет Клієнта — електронна сторінка на сайті, яка містить інформацію про персональні дані Клієнта, адресу доставки, адресу надсилання рахунку, дані про замовлення Клієнта, придбані товари, суми і оплати, а також інша інформація.
Користувач (потенційний Клієнт) — фізична особа, яка внаслідок переходу за адресою Сайту з використанням веб-браузера або будь-який інший програми і / або технічних пристроїв, отримала можливість відображення вмісту веб-сторінок Сайту і, в залежності від вжитих ним дій, може набути статусу Клієнта.
Продавець та надавач послуг — ФОП Корнієнко Олег Іванович, ІПН 3183316110.
Сайт — веб-сайт https://www.vikna-odesa.od.ua/ (далі — Сайт), що представляє собою комунікаційну платформу для розміщення інформації про товари та послуги і умови їх продажу і взаємодії з інтернет-магазином.
Служба Підтримки (Контакт-центр) — співробітники Продавця (або залучені ним на договірних засадах треті особи), які здійснюють безпосередньо управління сайтом, що виконують технічні, організаційні та інші функції щодо забезпечення функціонування сайту і його сервісів, інформаційну, консультаційну та іншу підтримку користувачів сайту та Клієнтів.
Товар — об'єкт купівлі-продажу, не вилучений і не обмежений в цивільному обороті, представлений до продажу на Сайті, за допомогою розміщення у відповідному розділі Сайту.
Послуги з монтажу – технологія установки вікна в проріз та його закріплення зі створенням спеціального захищеного монтажного шва між рамою вікна і стіною, що може бути надана Клієнту як послуга за додатковим запитом.
Ціна — встановлена на сайті вартість Товару, дійсна на момент укладання Публічного договору.
Терміни, що використовуються для позначення функцій Сайту, його функціональних елементів, розділів і окремих сервісів використовуються в тому вигляді, в якому вони вжиті в інтерфейсі Сайту.
Будь-який інший договір або угода, укладена між Продавцем та Клієнтом завжди має переважну силу над положеннями цього Договору. Тому в таких випадках цей Договір застосовується лише за залишковим принципом і відповідно до застосовних положень таких договорів або контрактів.
Продавець залишає за собою право змінювати цей Договір без будь-якого спеціального повідомлення третіх осіб. Нова редакція Договору набуває чинності з моменту її розміщення на Сайті, якщо інше не передбачено у тексті нової редакції Договору. Редакція Договору завжди знаходиться на сторінці за адресою https://www.vikna-odesa.od.ua/publichna-oferta
Далі наведені основні умови використання даної публічної оферти.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. ФОП Корнієнко Олег Іванович, код ЄДРПОУ 3183316110 (далі – Продавець) зареєстроване в установленому порядку і діюче відповідно до законодавства України є фізичною особою підприємцем, зареєстрованою за адресою 65497, Одеська область, Одеський район, селище Таїрове, вул. Трамвайна, буд. 20/1, що здійснює свою діяльність у тому числі за допомогою Сайту https://www.vikna-odesa.od.ua/
1.2. Цей Договір, що регулює відносини між Продавцем та Клієнтом протягом усього періоду доступу Клієнта до персоналізованих сервісів Сайту, відображає взаємні права та обов'язки Продавця і Клієнта Сайту в формі Публічного договору (оферти). Використання Сайту, а також усі відносини між Клієнтом та Продавцем, пов'язані з використанням Сайту, регулюються цим Договором.
1.3. Сайт https://www.vikna-odesa.od.ua/ може містити посилання на інші веб-сайти («Партнерські сайти»). Партнерські сайти не контролюються Продавцем та ми не несемо відповідальності за вміст будь-якого пов’язаного сайту, включаючи, без обмежень, будь-які посилання, що містяться на пов’язаному сайті, або будь-які зміни чи оновлення на пов’язаному сайті.
1.4. Весь зміст Сайту https://www.vikna-odesa.od.ua/ захищений авторськими правами Продавця і / або третіх осіб, права яких були передані Продавцю на законних підставах в рамках реалізації цього проекту. Використання матеріалів сайту без згоди правовласників не допускається. Для правомірного використання матеріалів сайту необхідне укладення ліцензійного договору.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Продавець зобов’язується передати у власність Клієнта Товар, а Клієнт зобов’язується оплатити та прийняти Товар та послуги з монтажу (за наявності) на умовах даного Договору.
3. ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
3.1. Купівля Товару за цим Договором здійснюється за замовленням Клієнта, яке Клієнт може оформити у будь який зручний для нього спосіб:
3.1.1. Обравши необхідний Товар та додавши його в Кошик, заповнивши заповнивши спеціальну форму з контактними даними (ім'я та номер телефону, адреса доставки) на сайті https://www.vikna-odesa.od.ua/ та підтвердивши замовлення на Сайті натисканням кнопки “Підтвердити замовлення”;
3.1.2. Зателефонувавши за номером телефону, зазначеним на сайті https://www.vikna-odesa.od.ua/ для зв'язку з Службою підтримки Продавця.
3.3. Для підтвердження Замовлення з Клієнтом може зв’язатись Служба підтримки Продавця, та уточнити деталі Замовлення, погодити дату, час та спосіб доставки. Підтвердження замовлення може відбуватися і без дзвінка Служби підтримки, за допомогою електронного листа або повідомлення на мобільний номер. Остаточне Замовлення, що погоджене з Клієнтом надсилається на його електронну пошту або телефон (з використанням месенджерів) та може відрізнятись від Замовлення, що міститься в особистому кабінеті на Сайті.
3.4. Продавець має право відмовити від прийняття замовлення від Клієнта у випадку, якщо відомості, вказані Клієнтом під час оформлення замовлення, є неповними або викликають підозру щодо їх дійсності.
3.5. Продавець гарантує, що Товар, який постачається/купується за цим договором, не знаходиться під заставою, під арештом, під забороною на продаж чи під будь-яким обтяженням.
3.6. Укладаючи Договір, тобто акцептуючи умови даного публічного договору (запропоновані умови придбання Товару), шляхом оформлення Замовлення, Клієнт підтверджує наступне:
а) Клієнт цілком і повністю ознайомлений, і згоден з умовами цього Договору;
б) Він дає дозвіл на збір, обробку та передачу персональних даних, дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього терміну дії Договору, а також протягом необмеженого терміну після закінчення його дії. Крім цього, укладенням договору Клієнт підтверджує, що він повідомлений (без додаткового письмового повідомлення) про права, встановлених Законом України "Про захист персональних даних", про цілі збору даних, а також про те, що його персональні дані передаються Продавцю з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, актів та інших документів. Клієнт також погоджується з тим, що Продавець має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень Клієнта з метою виконання замовлення Клієнта. Обсяг прав Клієнта, як суб'єкта персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" йому відомий і зрозумілий.
3.7. Послуги з монтажу оформляються лише через Службу підтримки Продавця.
4. ВАРТІСТЬ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ ЗАМОВЛЕННЯ
4.1. Ціна Товару вказується Продавцем і доступна на сайті https://www.vikna-odesa.od.ua/ і складає загальну вартість усіх Товарів, які Клієнт підтвердив до замовлення натисканням клавіші “Підтвердити замовлення” або підтвердивши замовлення через Службу підтримки Продавця. Продавець має право в односторонньому порядку змінювати ціну на Товар.
4.2. Ціни на Сайті вказані в гривнях за одиницю Товару.
4.3. Вартість доставки Товару, замовленого через сайт, розраховується індивідуально менеджером та буде залежати від об'єму замовлення, віддаленості адреси доставки від найближчого складу або залежить від діючих тарифів перевізника. Вартість доставки Замовлення, доставка якого здійснюється Продавцем відображається в технічному замовленні.
4.4. Клієнт здійснює оплату Товару в розмірі 100% передоплати у термін 3 (три) робочі дні з дати надходження рахунку та Технічного замовлення на його електронну пошту,у особистий кабінет або у інших спосіб засобами електронної комунікації, що погоджена з Клієнтом. Оплата Замовлення означає повне і беззастережне прийняття Клієнтом умов цього Договору та Технічного Замовлення і прирівнюється до власноручного підпису Клієнта під Договором та Технічним Замовленням.
4.4. Зобов’язання Клієнта по оплаті вартості Товару вважаються виконаними з моменту надходження грошових коштів на поточний на рахунок Продавця.
4.5. Скасування Технічного замовлення після його оплати не допускається.
5. ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
5.1. Зобов'язання Продавця передати Товар виникають з моменту надходження передоплати від Клієнта.
5.2. Строки передачі Товару Клієнту погоджуються Сторонами в кожному конкретному випадку та фіксуються в Технічному Замовленні. Дата купівлі-продажу Товару зазначається у видаткових накладних на Товар.
5.3. Товар може бути переданий Клієнту наступним чином:
5.3.1. самовивіз зі складу Продавця;
5.3.2. транспортом Продавця за вказаною Клієнтом адресою, крім територій, де ведуться бойові дії;
5.3.3. за допомогою перевізника (службою поштового відправлення, службою доставки, кур‘єрською службою, та ін.) до пункту видачі, або за вказаною Клієнтом адресою. При доставці Товару за допомогою перевізника, Клієнтом в повному обсязі і беззастережно погоджується з Правилами перевезення вантажів компанії перевізника (в т.ч. вартістю доставки).
5.4. Право власності на Товар чи послугу переходить від Продавця до Клієнта:
- з моменту передачі Товару Клієнту (у разі самовивозу Клієнтом)
- з моменту передачі Продавцем Товару перевізнику (служба доставки, кур‘єрська служба, та ін.) .
5.5. Зобов'язання Продавця по передачі Товару чи послуги у випадках, передбачених пп.5.3.1, 5.3.2 Договору, вважається виконаним з дати підписання Сторонами видаткової накладної. Ризик випадкового знищення Товару переходять до Клієнта з дати підписання видаткової накладної. Скан-копії видаткових накладних прирівнюються до оригіналів документів до моменту отримання Сторонами оригіналів таких видаткових накладних.
5.6. Зобов'язання Продавця по передачі Товару чи послуги у випадках, передбачених пп. 5.3.3 Договору вважається виконаним, а ризик випадкового знищення Товару переходять до Клієнта, у момент передачі Продавцем Товару перевізнику. Відповідальність за доставку Товару до місця доставки несе перевізник.
6. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
6.1. Товар, що постачається/купується Продавцем Клієнту за цим договором, є продукцією індивідуального виробництва, виготовлений за розмірами та технічними характеристиками Клієнта і може використовуватись тільки Клієнтом. Продавець не здійснює заміну Товару та/або не приймає до повернення та/або не повертає кошти у випадку купівлі Товару належної якості.
Відповідно до Додатка №3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» Товар віднесений до Переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню).
6.2. Якщо Клієнту був переданий Товар неналежної якості, Клієнт має право скористатися положеннями статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» та вимагати заміни на Товар належної якості.
6.3. Обов’язок довести неналежну якість Товару покладається на Клієнта. Вимога Клієнта розглядається Продавцем виключно за умови надання Клієнтом наступних документів:
1) заява з обгрунтуванням неналежної якості Товару;
2) розрахунковий документ, оформлений при покупці Товару,
3) видаткова накладна (оригінал),
6.4. Розгляд вимог Клієнта щодо неналежної якості Товару здійснюється у термін 45 календарних днів з дати отримання заяви Клієнта.
7. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
7.1. Продавець зобов’язаний:
7.1.1. Передати Клієнту Товар у відповідності до умов цього Договору та Технічного замовлення.
7.1.2. Не розголошувати будь-яку приватну інформацію про Клієнта і не надавати доступ до цієї інформації третім особам, за винятком випадків, передбачених законодавством та цим Договором.
7.2. Продавець має право:
7.2.1. Змінювати умови цього Договору, а також ціни на Товари та послуги, в односторонньому порядку, розміщуючи їх на Сайті. Всі зміни набувають чинності з моменту їх публікації.
7.2.2. Здійснювати записи телефонних переговорів з Клієнтом;
7.2.3. без узгодження з Клієнтом, передавати свої права та обов’язки по виконанню Договору третім особам.
7.2.4. Здійснити блокування Клієнта у випадку порушення ним умов цього Договору або інших дій, що порушують правила чи нормативні акти України без надання пояснення Користувачу Сайта чи Клієнту.
7.2.5. Видалити дані Клієнта у випадку невикористання Сайту, порушення правил Сайту або при дублюванню даних Клієнта.
7.3. Клієнт зобов'язується:
7.3.1. У разі незгоди з будь-яким пунктом Публічної оферти, відмовитись від покупки Товарів, реєстрації на Сайті, та будь-яких інших дій, передбачених даним Договором;
7.3.2. До моменту укладення Договору ознайомитися зі змістом Договору, умовами Договору і цінами, запропонованими Продавцем на Сайті.
7.3.3. На виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Клієнтом останній повинен повідомити всі необхідні дані, що однозначно ідентифікують його як Клієнта, і достатні для доставки Клієнту замовленого Товару.
7.3.4. У випадку Замовлення Товару та відмови від його отримання компенсувати Продавцю усі понесені ним витрати у розмірі 100 відсоткової вартості Товару.
7.4. Клієнт має право:
7.4.1.Отримати доступ до використання Сайту;
7.4.2.Користуватися всіма наявними на Сайті послугами, а також купувати будь-які Товари, пропоновані на сайті;
7.4.3. Самостійно та на власний розсуд обирати Товари, що необхідні Клінту для Замовлення.
7.4.4. звертатись за консультацією до Продавця щодо властивостей та характеристик Товару.
8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
8.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань за даним Договором у відповідності до чинного законодавства України.
8.2. Клієнт, оформлюючи замовлення, несе відповідальність за достовірність наданої Продавцю інформації про себе, а також підтверджує, що він ознайомлений з умовами даного Договору і погоджується з ними. Продавець не несе відповідальності за точність і правильність інформації, що надається Клієнтом при оформленні замовлення.
8.3. Продавець не несе відповідальності за неможливість виконати Технічне замовлення, якщо така неможливість виникла в результаті незалежних від Продавця обставин, включаючи, але не обмежуючись, несправність устаткування, затримка доставки комплектуючих Товару тощо.
8.4. Продавець ні за яких обставин не несе відповідальності за неактуальність інформації на Сайті, відсутність Товару та будь-які збитки, що виникли внаслідок використання, неможливості використання або результатів використання Сайту.
8.5. Загальна відповідальність Продавця за невиконання або неналежне виконання умов даного Договору обмежується сумою платежу Клієнта, що здійснений на підставі даного Договору.
8.6. Гарантія на Товар надається у відповідності з гарантією, встановленою Партнером Продавця (виробником Товару). Продавець не несе відповідальності за псування Товару у випадках, які не визнаються гарантійними Партнером продавця (виробником Товару), а також у випадках порушення Клієнтом умов зберігання та/або експлуатації Товару.
9. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ ТА ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ.
9.1. Надаючи свої персональні дані на сайті Продавця при реєстрації або оформленні Замовлення, Клієнт надає Продавцеві свою добровільну згоду на обробку, використання (у тому числі і передачу) своїх персональних даних, а також вчинення інших дій, передбачених Законом України «Про захист персональних даних», без обмеження терміну дії такої згоди.
9.2. Продавець зобов’язується не розголошувати отриману від Клієнта інформацію. Не вважається порушенням надання Продавцем інформації контрагентам і третім особам, що діють на підставі договору з Продавцем, в тому числі і для виконання зобов’язань перед Клієнтом, а також у випадках, коли розкриття такої інформації встановлено вимогами чинного законодавства України.
9.3. Клієнт несе відповідальність за підтримання своїх персональних даних в актуальному стані. Продавець не несе відповідальності за неякісне виконання або невиконання своїх зобов’язань у зв’язку з неактуальністю інформації про Клієнта або невідповідністю її дійсності.
10. ФОРС-МАЖОР
10.1. При виникненні форс-мажорних обставин: повінь, землетруси, пожежі, що суттєво впливає на можливість виконання цього Договору, сторони частково або повністю звільняються від виконання обов'язків за даним договором.
10.2. Клієнт приймає умови Публічного договору під час дії воєнного стану та в пост-періоді пандемії Covid-19, а тому в подальшому при виникненні таких обставин як: війна, воєнні дії (незалежно від факту оголошення війни), збройні вторгнення іноземних військ, акції ворожих іноземців, військове управління або узурпація влади, повстання громадян України проти узурпації влади іноземних військ, епідемії та пандемії та інші подібні за своїм змістом обставини не вважають обставинами непереборної сили та не можуть бути підставою для відмови від Замовлення та повернення коштів за Товар.
10.3. Сторона для якої виникла неможливість виконання прийнятих на себе зобов'язань, внаслідок дії форс-мажорних обставин, зобов'язана в письмовій формі повідомити іншу Сторону про час настання і припинення дії даних обставин.
10.4. Дія форс-мажорних обставин повинна бути підтверджена відповідним компетентним органом.
11. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ (ГАРАНТІЯ)
11.1.Продавець зобов’язується передати Клієнту замовлений ним Товар належної якості, придатний для використання з тією метою, з якою такий Товар звичайно використовується.
11.2. Якість Товару повинна відповідати вимогам, встановленим для такої категорії Товарів у відповідних нормативно-правових актах і нормативних документах.
11.3. Продавець надає гарантію на виготовлений Товар, а саме металопластикові конструкції протягом 10 (десяти) років, алюмінієві конструкції протягом 5 (п’яти) років з дати підписання Сторонами Видаткової накладної при умові проведення монтажу Продавцем і при правильній експлуатації Клієнтом, без впливу агресивних середовищ, пожеж.
На інший Товар, що не відноситься до металопластикових конструкцій, гарантійний строк встановлюється протягом 1 (одного) року з дати підписання видаткової накладної.
11.4. Гарантія означає:
- Збереження цілісності, геометричної форми і розмірів Товару;
- Зміна початкового зовнішнього кольору профілів в межах 3-х відсотків за п'ять років;
- Збереження герметичності склопакетів;
- Збереження якості функціонування гумових ущільнювачів;
- Збереження цілісності віконної фурнітури і відсутність корозії;
- Збереження герметичності притулу згідно з вимогами відповідної нормативної документації (ДСТУ та ін.)
- Гарантійний срок на дверну фурнітуру становить 1 (один) рік, а саме доводчики, замки, петлі дверні та інше.
11.5. Гарантійні зобов'язання не поширюються на випадки, що виникли внаслідок механічних ушкоджень / деформацій елементів конструкцій, здійснених ззовні під час експлуатації / встановлення Товару.
Гарантія не поширюється на випадки порушення правил експлуатації та використання під час догляду за Товаром органічних розчинників, які можуть погіршити зовнішній вигляд конструкцій, і абразивів, які можуть подряпати поверхню.
Гарантійні зобов'язання Продавця не поширюються на випадки, що виникли внаслідок механічних ушкоджень / деформацій елементів конструкцій, здійснених ззовні під час експлуатації / встановлення продукції.
Продавець не здійснює робіт по зміні отворів, утепленню та оздобленню стін (укосів) і монтажних швів. Клієнт самостійно приймає на себе всі ризики і відповідальність за можливі наслідки неправильних змін віконних та дверних отворів, утеплення та оздоблення стін (укосів) і монтажних швів, а також якщо монтажні шви не відповідають вимогам затвердженої нормативної документації. Продавець звільняється від гарантійних зобов'язань у випадках встановлення Товару в отвори, непередбачені для цього затвердженими будівельними нормами і правилами. Продавець повідомляє Клієнта, що експлуатація віконних і дверних виробів із профілю ПВХ повинна здійснюватись відповідно до вимог будівельних норм і правил прийнятих в Україні. У випадку невиконання Клієнтом вимог будівельних норм та правил, Продавець звільняється від гарантійних зобов'язань.
11.6. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків придбаного Товару Клієнт може звернутись до Продавця з вимогою про безоплатне усунення недоліків Товару або пропорційне зменшення ціни Товару.
11.7.У разі пред’явлення Клієнтом вимоги згідно п.11.6. така вимога розглядається Продавцем протягом 30 (тридцяти) днів з дати отримання такої Вимоги або в інший строк за взаємною згодою Продавця та Клієнта.
Передбачена п. 11.6. та п.11.7. цього Договору вимога розглядається Продавцем за умови пред’явлення Клієнта Акта про виявлення недоліків підписаного Клієнтом, що містить усі необхідні реквізити, фото або відео недоліків Товару з датою на яку були виявлені недоліки, а також відповідного розрахункового документа встановленої форми (товарний, фіскальний чек тощо) з відміткою про дату продажу (дату передання) Товару.
13. ІНШІ УМОВИ
13.1. Цей договір укладено на території України і діє відповідно до чинного законодавства України.
13.2. Усі спори, що виникають між Клієнтом і Продавцем, вирішуються шляхом переговорів. У випадку недосягнення врегулювання спірного питання шляхом переговорів, Клієнт та/або Продавець мають право звернутися за вирішенням спору до судових органів відповідно до чинного законодавства України.
13.3. Продавець має право вносити зміни до цього Договору в односторонньому порядку.
13.4. Договір набуває чинності з моменту оплати рахунку згідно Технічного замовлення Клієнта і діє до моменту виконання Продавцем зобов’язань за цим Договором.
14. АДРЕСА ТА РЕКВІЗИТИ ПРОДАВЦЯ
ФОП Корнієнко Олег Іванович
ІПН 3183316110
Місцезнаходження:
65497, Одеська область, Одеський район, селище Таїрове, вул. Трамвайна, буд. 20/1.